Internet..

Funkar väl sisådär hemma hos oss ;)
Helt plötsligt sitter man på facebook och så försvinner allt..

Men nu till något helt annat!

Är det bara jag som avskyr röda dagar?
De är underbara när man går i skolan, för då innebär ju dem att man blir ledig!
Men när det redan är lov, då är det ju tråkigt för ALLT "roligt" är stängt..

Uttråkad som man var, började jag dagen med att "deppa" framför tv:n men sen fick jag något ryck och städade min garderob (välbehövligt, då jag inte hittade mina kläder..) - blev mycket
till Myrorna..! Sen iväg till mormor på fika, sen handla på Maxi och sen
städa i bilen lite.. Och allt på eget initativ! ;)




Bild från mysiga Ven när vi var där med skolan den 14e - måste verkligen dit
igen i sommar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0