When I get older, I'll be stronger..

Jag älskar denna låten =D



Jag sjunger på den varje dag, den är så bra!

På tal om något helt annat..

I måndags var jag, Jessie och Oskar till Maalmöö och shoppade ;)

Köpte en lila/grå tunika på Veramoda
En vit tunika på Vera Moda
Ett vitt linnetunika på H&M

Och så hitta jag en massa snyggt, bl.a. en bikini och några skor och så en massa snygga kläder =) Men tyvärr så överstämmer inte min ekonomi med vad jag vill ha =)

Bilder på mina nya kläder kommer strax! =D

Sen styla jag och Jessie Oskar också =)

Igår..
Åkte jag till stranden med Josse och badade =D


Stort grattis till Carro och Josse =)<3

Idag ska jag hem till Josse och fira att hon har fyllt fjorton =D


Bara för att jag är..

..så extremt uttråkad för tillfället

Sista dagen som kattvakt var igår och det har varit väldigt enkelt jobb!
Sen fyllde min kusin 14 år och vi hälsa på, då blev det bad, volleyboll och kortspel bl.a.
Idag såg jag på bio, såg "I min vildaste fantasi" - Riktigt rolig!

Imorron blir det midsommar "firande" med Jessie och Saga och kanske årets första dopp i havet (skulle inte tro det)

Och sen på lördag fyller Caroline 15 och Josefine 14 år så det blir hem till Josse och fira =D

Men nu ska jag inte tråka ut er mer, säg gärna till om ni har ngt bra tips för vad man kan göra på sommarlovet =D


Stina med ett tuggben :)<3


Vill ha..

Denna -enligt mig- söta tröja finns på Gina för 249 =) Åker kanske ned i shoppingbagen i Malmö? :D

 


 

 

 


Bättre sent än aldrig!

I år tog min syster studenten =) Och här kommer lite bilder!


Några av hennes inbjudningar som jag gjorde





Jasmine efter att ha rundat statyn sju gånger (först på fel håll, så hon fick springa igen:P)


Jag =O


Det blev också lite "skönsång" med singstar, låtarna vad bl.a. I'm a barbie girl =D


Ska vi sticka till stranden? - Jadå =D - Nä, vänta nu kom regnet..

Ett exempel på den typ vanligaste frasen i svensk sommar.

Igår spela jag, Bella, Carro, Carro och Hanna volleyboll på stranden, men så mycket spelande blev det inte ;)
Sen stack vi hem till Carro och såg "The ugly truth". Det var riktigt roligt, både filmen och att vara hos Carro =D

Idag skulle vi egentligen fira Carro, men jag kunde inte komma =/

Och nu tittar jag på "She's the man" =D

Alla skryter ju om sina betyg, så varför inte jag ;)

Typ överallt skryter folk om sina betyg så jag tänker inte vara sämre ;D

Sv:
MVG
Eng: MVG
Ma:
VG
Hemkunskap: MVG
Bild:
MVG
Idrott: VG
Franska:
G (Har inte arbetat i ämnet sen sexan,
 så det är inte så konstigt)
Spanska: VG
Musik:
MVG
Biologi: MVG
Fysik:
MVG
Kemi: MVG
Geografi:
MVG
Historia: MVG
Religionskunskap:
MVG
Samhällskunskap: MVG
Slöjd:
MVG
Teknik: MVG

Så 14 mvg, 3 vg och ett g (som tur är inte räknas för det är bara elevens val)

Rätt nöjd, men nästa år satsar jag på att höja det =D



Freedome..

Första lovdagen och vädret är strålande fint.
Jag är bränd om kinderna för jag hade inte förberätt mig på vädret men jag bryr mig inte riktigt =D

Igår var det skolavslutning, jag uppträdde tsm med Johanna, Hanna, Carro, Kajsa och Oskar. Det gick lite sådär, men det fanns riktiga talanger där! Tre personer körde "9 chrimes" och de som sjöng lät så bra jag riktigt rös. Dessutom sjöng en tjej "You and me" och hon sjöng sååå fint!

Sen blev det espresso house (efter lite argumentationer..) och det var gott =)

Sen gick vi lite i butiker, sen till "Jacob Hansens hus" där vi dukade inför serveringen. Sen stack vi hem till Carro (utom Jessie som tyvärr stack hem) och där var det riktigt roligt! Det krävs seriöst inte mer än en penna för att vi ska vara underhållna i några timmar. Sen på kvällen serverade jag, Malin, Kajsa, Hanna, Bella, Alexander och Dennis på "Jacob Hansens hus" och jag kan seriöst inte komma ihåg sist jag hade så roligt!

Idag har jag vaktat katter och solat ute för tv:n funka inte plus att det var riktigt fint väder :D

Sen när jag kom hem fick jag syn på min fina header gjord av Jessie =D<3




Ny Design

Nu har människan som äger denna blogg fått en ny design. Nu ska vi ligga på henne så hon bloggar oftare :)

Hiss & Diss

hissar



Sommar Sommar Sommar..
Kanske inte den somrigaste bilden, men det var den enda jag hade =P
Men vem längtar INTE till sommaren?





Regn..
Idag är vädret rätt fint, men igår regnade det i princip hela dagen.. Yaay, känner verkligen att sommaren är nära!


RSS 2.0