Breaking news

Tänkte bara lägga in filmen som jag, Alexander och Caroline gjorde i höstas till vår So-projekt :)
Alexander är så jäkla grym och har fixat nästan allt det tekniska själv :)

                                              (Obs.. Liten del av intron är från BBC news)

DrumDrumZumZum

Det här har varit en riktig skitdag..
Först är det nån jävla gubbe som gnäller och
behandlar mig som om jag vore en idiot..

Jaja, skulle kunna skriva en lång novell om det men det räcker att säga att han förstörde min dag.

Sen får jag stå på maxi i en halvtimme bara för att mamma slarvade bort sitt Ica-kort och var tvungen att åka hem och hämta pappas..

Jaja, lite I-landsproblem kanske men en helg ska faktiskt vara roligare än såhär :P

Imorron blir det skola, fast känner mig inte riktigt helt hundra än..
Men kan inte missa fler dagar, måste plugga..

Nu ska jag kolla lite på tv! :P




Ge mig ett tecken!

Har varit sjuk sedan söndags med feber och förkylning :(
Vaknar hela nätterna, men i natt var det nog värst. Låg och frös i 2 timmar innan jag somna och sen vaknar jag på natten av att jag är helt blöt av svett.. Uuuh...

Skulle träffa Josefine imorron, men det får bli en annan gång :)

Men det var något annat riktigt sjukt som hände mig i morse..
Jag bad mamma väcka mig så att jag skulle kunna se om jag mådde bra nog att gå till skolan, jag kände mig rätt okej i huvudet (kan berot på den stoora ibumetinen) men eftersom jag mått så de tidigare dagarna och sedan blivit ännu sämre under dagen var jag lite osäker..
Så jag tänker för mig själv -
kan jag inte få något tecken på om jag mår bra nog eller ej?
Och rätt som det var börjar det ööösregna ute! :-D
Jag kunde nog inte bett om något mer "uppenbart" tecken..

Sen under dagen blev jag sämre.. Så antagligen tolkade jag "tecknet" rätt.. :-P

Har ingen feber för tillfället så kaanske kan sova lite bättre än i natt :-D




Bild från mitt fotoprojekt - kan lägga till att vi var utomhus och det var inte många plusgrader ute hehe :D
 Men shit - va blek jag är på bilden!! :O


RSS 2.0