inkräktare

En mystisk inkräktare är på besök och släpper en bildbomb =)






pöss pöss


Jag vet.. Jag är världens sämsta på att uppdatera..

Heej!!

Jag vet om att jag är urkass på att uppdatera.. Men anledningen är att jag inte har kommit på något som helst intressant att skriva om! (Fast när gör jag det egentligen :P)

Det är så sjukt mycket med skola och är så trött att jag skulle kunna sova hela dagarna!! Men nej, istället ska man gå upp 6.15.. Men på Fredag är vi lediga =D

Sen blir man ju ytterligare stressad när det dimper ned en lapp från Procivitas (ett gymnasie) om ett möte.. Det är precis såna lappar man vill få hem redan i åttan när man redan är stressad..

Men nu ska jag plugga lite tråkmatte *suck*..


Så snabbt tiden går..

Det känns som det var igår alla på konfan träffades för första gången.

Och nu är det nästan sista träffen.. Idag har vi musikträning, imorgon fotografering och  generalrepetition inför kabarréen, på fredag har vi uppvisning (kabarré) och på lördag har vi konfirmation. För sista gången.. ='(

Kommer sakna alla (eller iallafall de flesta:P)

Man har träffats varje månad och haft roligt och nu är det slut med det..

Men man får ju vara lite positiv och tänka att jag iallafall kommer ha mer fritid =)

Och nu..

....Till en helt annan sak!

Vilken tur jag har som har så många bra vänner =D Tänk så tråkigt att vara i skolan annars! Och tänk hur tråkiga kvällar jag hade haft om jag inte hade kunnat ringa min bästa kompis och prata i typ 1 ½ timme =P
Utan alla roliga kompisar hade min tid på konfan varit dödstråkig..!

Alla ställer upp, är extremt roliga att umgås med, snälla och helt enkelt bäst!!!!

Tack för att ni finns och för att ni gör min dag lite roligare=)


Känner mig faktiskt lite duktig..

Heej!!

För en gångs skull har jag arbetat bra i skolan, och hemma för den delen också!

Har redovisat spanskan (Y) - Bara en vecka försent!

Har gjort lite mer en halva stegtestet till matte steg 24.. Vääldigt försenad med det.. Hehe..

Gjort klar diktanalys till svenskan.. Bara 5 steg kvar i det ämnet, gud va skönt :D

Fick Mvg i slöjd (Yaay)

Jag tänkte lite på det att ingen som inte är "kunskapare" (alltså som går på en kunskapsskola) förstår nog vad jag menar med "steg" och sånt.. Så därför tänkte jag gå igenom lite om vad jag menar xP

Jo, alltså..
Det finns 35 "steg" i nästan varje ämne (sv, eng, ma och språk)
I resten är det väl nästan som i en "vanlig" skola.
På vart femte steg (projektsteg)  får man en bedömning, G - VG - MVG
och om man vill ha Mvg gäller det att helst få mvg på de flesta av dessa.
Man måste också hinna göra en viss mängd steg, ca 20 för G, 30 för VG och 35 för Mvg.
Men man pluggar helt individuellt och därför kan man vara på samma steg som en nia även om man kanske går i åttan.
Och man skriver sina scheman själv och får välja vad man vill göra varje dag =)

Så nu har jag tråkat ut er lite till med tråkigt skolsnack ;)


Dålig uppdatering ;)

Heej!

Jag är sämst på att uppdatera ;D

Men har inte pallat datan nu vid prao.. Som för övrigt gick SKITBRA =D
 Så extremt roligt det var!!!!

Och på slutet fick jag fylla en påse med godis och fick en sån "pistachia väska" fylld med godis.
Så nu käkar jag godis och blir lite fetish ;D

Idag har jag varit så sjukt trött! Somnade innan xP

Kyrka = tråkig..

Men nu ska jag avsluta mitt lilla tråkiga inlägg med en rolig parodi för att liva upp stämningen lite ;D


"Crazy Horse"

Lyssna på denna människan i Filippinska Talang..

Läskigt underhållande xd



Måns Zelmerlöw - Hold on

Min nya favoritlåt =D
Riktigt mysig =D


Söndag =)

Idag är sista dagen på den efterlängtade helgen ='(

Men imorgon är det inte vanlíg skola som gäller, utan jag ska prao på Pistachia =D

Men det är från 9.00 - 16.00 och på en vanlig måndag går vi 9.00 - 14.00 =(

Men det blir nog roligt iallafall - Man måste ju tänka positivt =) (även om det är extremt svårt ibland..)

Idag blir det konfa och träna inför vår "uppvisning"

Sen blir det nog att scrappa, eller vila =P

Det var allt som händer i mitt ointressanta liv idag.. =D


Hur fa* kan jag alltid ha så mycket otur..

Nej, jag orkar faktiskt inte förklara allt..

Men kort sagt kan man väl säga att jag ALLTID har otur.. Jag måste ha gått under stegar i sömnen och krossat speglar utan att veta om det..

Men hoppas att det "reder" sig =)

Nu ska jag istället tråka ut er med vad jag har gjort idag ;D

Jo, idag har det varit helvetet (skolan..). Och där hade vi bl.a. idrott =) Fyspass.. Inte så lätt xD

Jaha, det var väl det mesta.. Haha, så kort xP 

Men vill också påpeka att jag har världens bästa kompisar<333333333





Onsdaaag =D

Hej alla underbara människor där ute ;)

Idag har det varit extremt skönt väder! Åh, vad jag har saknat värme!

Blev en långrunda med vovvisarna när jag kom hem, men inte blev de tröttare för det - Nej, istället är de just nu ute i trädgården och leker (och blir smutsiga...)

Idag är det onsdag, vilket är gör att det är dags för "onsdagsplugg" =)

Men jag orkar bara inte att plugga så det blir att uppdatera bloggen istället =)


Och så har jag ett annat I-landsproblem..

Jag (Kanske) ska åka till Spanien  i 3 veckor, men jag har inte råd..
Måste på något sätt få skrapa ihop 10 000 på 4 månader..
Det känns lite som att det enda alternativet jag har är att råna en bank.. Och det tänker jag INTE göra..  Eller..? Nej, nu drog jag bara ett lite så här halvtråkigt skämt xP

Ingen anställer ju en 95a, även om jag skulle gjort lika bra jobb som 94orna (som folk anställer)
Varför kan inte arbetsgivare se på potential istället för på åldern?
Jag kan väl vilja arbeta lika mycket som en som är ett år äldre..

Nej, nu blev jag lite sur :O

Men nu tittade jag ut genom fönstret och blev glad igen =D

Finns det någon som vet ett ställe som anställer en 95a..? =)

Asså gud va jag är ointressant egentligen xP






Mollie Hissar och Dissar

hissar



(Bild hittad på Google)

Jag älskar Barney från "How I met your mother"
Han är ju bara så "Awe - wait for it - some"




(Även denna bild hittad på Google)

Defintivt en diss för REGN!
Idag har vi iof klarat oss från det, men det kommer säkert snart.
Längtar till Sommaren och Solen..


Rubriker är bara slöseri med energi!

Först vill jag bara börja med att säga..

AJ! Bet mig själv i tungan, gör så jäkla ont!

Idag har varit min första "vilodag" på hela lovet =) Tråkigt ='(

Igår var jag med Bella och Jessie och bl.a. åt jag årets första kulglass utomhus - Blåbär och Pecan nöt - Mums =)

Sen idag blev det glass igen och inget mindre än Ben and Jerry - Chunky Monkey =D Så gott!

Tittar just nu på "Amazing race", finns nästan inget roligare än att se ett gäng irra runt i en främmande stad =P

Men just nu var de i "Auschwitz Birkaneu" (Stavning?)

Så sorgligt att ett sånt ställe har används för att förinta folk ='( Hoppas att inget så hemsk händer någonsin igen, men det är ju så sjukt - det var bara ca 65 år sen (som det slutade)

Tittade också på "Förintelsen" idag, eller iallafall första dvd:n. Fyfan alltså, tänk att vara i en sån situation där man inte kan leva ett värdigt liv.. Eller att behandlas som om man inte var något..

Men nu ska jag inte göra er mer deprimerade, utan ska fortsätta titta på televisionen =P






Aargh, så jävla jobbigt >=(

Igår var vi på filmkväll hos Carro, jätteroligt =D

Idag kollade jag vad jag fick för betyg i Slöjd och då stod det att jag inte hade lämnat in min slutreflektion! Så förbannad jag blev, för jag hade fått 5 mvg och 1 vg i slöjden och det ledde till ett samanlagt Vg.. Det stämmer ju inte direkt -.- och ingen bedömning på min reflektion!!

Jag blev så sur för inte bara lämnade jag in den, utan jag mejlade den också.. Ska mitt betyg påverkas bara för att läraren slarva bort min slutreflektion!! >=(

Aa, detta var säkert hur tråkigt som helst för er att läsa - Men var tvungen att avreagera mig!

Såå förbannad! 


Jag känner mig så EXTREMT mogen =)

Hej!

Jo, jag kom på hur "mogen" jag är ;) Jag kollar på Alvin och Gänget samtidigt som jag äter Tom och Jerrykex och jag gjorde ett test och blev typ minus ett år i mognad xP
Dessutom "lekte" jag och min kompis igår =P Tagen, "hoppeboll" och något roligt "Sjutspel" (Man har en väst och en "pistol" med skumgummi"skott" med ett litet kardborrband på som fastnade i västarna när man träffade.. ASROLIGT!! Men inte så roligt när man får de i ögat =P) 

Och jo, det är inte bara jag som Älskar Tom och Jerry kex =P Min minsta hund Ella är helt GALEN i dem =P Hur bra det nu är för hundar att äta det vet jag inte riktigt =) Men än så länge lever hon iaf som tur är =D



RSS 2.0