Heeij!

Var i skolan idag.. På en LÖRDAG!!!! Jag upprepar: LÖRDAG!!!!

Hur kan man tvinga stackars skolelever att komma till skolan 6 dagar i veckan? Och sen inte få ledigt för det förrän i maj typ?

Är astrött och kan inte fatta hur personer förr i tiden orkade gå i skolan 6 dagar i veckan + att vissa gick i söndagsskolan..


Letar efter en bild att göra "parafras" av.. Men självklart finns ju inte bilden som man vill ha.. *suck*

Testa tubdykning igår - Wow - man kan andas under vatten :O

Jaja, kommer inte på något att skriva om så kommer sluta nu :D

Kom ihåg, ät inte gul snö och gör inte brott :)

Heejdåå!


Skridskor!

Jag är bäst på att åka skridskor :D:D


Det var skridskorna så var problemet.. 

Okeeij, ärligt talat var det nog balansen :P


Jaja, det var första gången sedan sexan 


Förresten så är det inte mitt fel att isen är så hal ;) 

Hade knufftävling med några, men problemet var det att när jag puttade så tappa jag balansen och halkade.. xP

Ska packa till dykning nu, så orkar inte skriva mer :)

Ha det!

 


 

Heeellu :D

Imorgon redovisning i So!!

En av våra "lagmedlemar" är sjuk, men hoppas att hon kommer imorron!!! Eller rättare sagt, tre av våra "lagmedlemar" är sjuka.. Men bara en har stannat hemma från skolan ;)


Träffa några gamla klasskamrater på bussen, men snacka bara med en - det var kul för det var länge sen man snacka med henne ;)

Jaja.. Käka så klart ingen skollunch idag heller (Usch, vem fa* lägger äpplen i currysås) så det fick bli kycklingburgare istället :) Fast egentligen tkr jag så synd om kycklingarna att jag inte vill äta det :(

En sak som är riktigt konstigt för att vara mig är att jag inte är det minsta nervös.. Har knappt pluggat idag :) Okej, lite i skolan konstigt nog -.-

Kanske ska erkänna en sak som egentligen är helt obetydligt.. Jessie (kungenj.blogg.se) som har gjort min header, har tvingat mig att skriva detta inlägget :) Så det är henne ni får gnälla på eftersom ni måste läsa mina inlägg :P

Så övertrött att jag inte kan somna..

Idag börja dykningen - är väldigt dålig om man jämför med många, men det är sååå roligt iaf:D

Skämmer bara ut mig typ 24340 ggr per gång där ;D

Men det är bättre att göra bort sig, än att vara rädd för att göra bort sig! :D


 

Ska försöka se om jag kan tvinga mig själv till sömns :P Får väl starta ngn bra film :) See ya!

Eller.. Read ya!!

(Torr humor = Absolut Mollie)

Ny blogg - Nya helt ointressanta inlägg :D

Heej!!!

Jag antar att ingen kommer läsa detta - förutom Jessie kanske ;)

Men jag vet att jag fick lite klagomål för att jag tog bort min förra blogg, så nu har jag skapat en ny :D

Men skillnaden är att nu kommer jag skriva om mer djupa och filosofiska inlägg...

...NOOT!! (Även om jag hatar det uttrycket -.-)

Det kommer bli helt oseriösa och vansinigt korkade inlägg som vanligt - För det är sån jag är!! Hate it or Love it - I don't give a shit...

Men nu så är jag färdig med att trötta ut er ;)

Hörs :D


RSS 2.0