Uttråkad..

Jag är så trött att jag inte orkar göra något annat än att sitta vid datorn..
Så..
Här kommer ett test ;)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Hm.. Började umgås med folk från min träning :)  
Höll du några av dina nyårslöften?
Jag kommer inte ihåg något av mina löften, men jag antar att jag har sagt att jag ska sluta äta godis..
Så nej, jag misslyckades..
Dog någon som stod dig riktigt nära?
Ja...
Vilka länder besökte du?
Norge och Danmark.. Så exotiskt! :D

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Oj.. Finns ju många.. Men kanske sportlovet (inget direkt datum, men men) eftersom jag fick följa med
min bästa kompis och hennes familj på skidåkning i Norge :D

Vad var din största framgång 2010?
Hm... Mina betyg :D Var helt säker på att jag skulle sänka mig, men höjde mig istället :)

Största misstaget?
Finns egentligen inte något man kan kalla för misstag, eftersom allt har gjort mig till den jag är idag.. Men klart har man sagt och gjort många dumma saker
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Jay Smith med Madonnas "Like a Prayer"

Idol All Stars med "All I need is you"
Knaan med "Wavin flag"

3 doors down med "Here without you"
Mr Big med "Be with you" (Inte positivt dock)
Och måååånga fler!!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare! Klart att man har haft sina stunder, men jag har lärt mig att uppskatta mycket mer och ta dagen som den kommer :)

Största musikaliska upptäckten?
Hm.. Ja, asså Helsingborgs egna Jay Smith.. Wow!

Något du önskade dig men inte fick?
Ville ju verkligen åka till Spanien med Jessie och Bella.. Men livet blir inte alltid som man vill och jag gjorde det bästa av situationen även om jag fällde måånga tårar över att jag inte kunde åka..

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Hahaha, gick i skolan? :P Var på KU på kvällen och blev sjungen för, och öppnade paket hehe :P

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Hm.. Gullig, haha.. Mycket tunikor, tighta jeans, converse och blusar.. Och i typ vitt, beigt och "off-white"

Vilken kändis var du mest sugen på?

Hahaha.. Bara jag som misstolkar den frågan? ;)
Har du fått nya vänner detta året
Ja :)
Har du några nyårslöften?

Hm.. Klart att träna och sånt.. Men inget direkt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0