20.15

Idag var det första dagen i skolan, känns lite overkligt att det bara är en termin kvar på kunskap...
Lite bitterljuvt...

Vaknade vid sjutiden (satte klockan på 6.15, men det var vääldigt svårt att komma upp efter några veckors lov)

Drygt 6 ½ timme senare var man hemma igen och då latade man sig framför tv:n några timmar..

Men sen var jag ute och gick med hundarna en lååång promenad och sen lite muskelövningar :)

Ja, jag har ju som typ 80 % av de svenska folket bestämt mig för att äta lite nyttigare efter jul.
Det går än så länge bra, även om jag fuskat de gånger jag sett på bio och filmkväll och sånt..

Men annars är jag nöjd, jag tränar varje dag och har slutat med att äta onyttigt på "vanliga" dagar.
Dessutom försöker jag äta enligt tallriksmodellen :)

Får väl bara hoppas att jag inte ger upp ;)


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0