What I've been doing.. *Carebox*

Heej!

I fredags såg jag, Bella och Jessie "SATC 2" efter tränningen, sjukt rolig och rekomenderar den!!

I lördags var jag på Jessies brors tjugofemårsfest =) Vi kom typ 3 timmar sent, men fint folk kommer alltid sent!
Det var jätteroligt där =D

Idag åkte vi till Familia (ett köpcentrum) och hade verkligen sett fram emot att shoppa lite nya kläder.. Men NEJ, det fanns inget fint =( Hittade den "skinn"jackan jag vill ha, men den fanns bara i alldeldes för stor storlek..

Så jag kom tomhänt hem.. Igen..

VILL HA NYA KLÄDER! OCH SKOR! OCH SMYCKEN! OCH VÄSKOR! OCH SMINK! OCH EN HEL MASSA ANDRA SAKER =D

Men.. Ett litet problem..

Måste bli rik först..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0