Näsdukar och mousaka..

Ja.. Det blev en lite annorlunda övertext..

Fortfarande sjuk och har räknat ut att jag hittils (ons-fre) har använt 12 paket näsdukar + massa annat paper.. Känner mig väldigt miljövänlig..

Det värsta med denna hemska förkylning/feber/extremt överdriven hosta är att jag inte kan göra något som jag planerat.. Skulle sovit över med min bästa kompis Josefine (www.jotehinsliv.blogg.se) och sen skulle jag fikat och gått på dykning med Jessie (www.jessicaapalm.blogg.se) och Bella.. Men nope, istället ska man hosta så att det känns som man ska döö..

Nu till lite roligare saker =)

Var på Jessies konfirmation i lördags, jätteroligt!

Hennes mamma lyckades med att få mig att gilla lax - vilket jag inte gjort tidigare (förutom grillad).. Eller jo, Josses mammas lax gillar jag också =P Och Jessie var sååå fin!!! Snyggaste på konfan! ;D

Efter några timmar underhöll jag mig med att bygga sockerbyggen - bl.a. detta torn och en giraff =P





En bild på Jessie =D Sötaste på konfan!

Men nu ska jag sticka och käka Mousaka - MUMS!!!


Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: hihi okej =) mår du bättre nu då? :/

med mig är det toppen =)

2010-05-16 @ 20:08:49
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag är också förkyld! snyter mig hela tiden, skitjobbigt!!

2010-05-22 @ 09:47:06
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0