Blogg Blogg Blogg

Idaaag..

Har jag inte gjort så mycket, förutom skolan..
I skolan gjordes det massor med bra =D Vi körde runt lite personer i en stor papperskorg och "skrämde" folk =D
När jag kom hem satte jag på den andra dvd'n av "Shindler's list" - Sjukt bra film, rekomenderas starkt! (Men den var ju också extremt sorglig..) Sen började jag se "Enemy at the gates", men fick en chock när jag startade filmen.. Varken den svenska, eller engelska textningen (eller någon annan) fungerade - förutom arabiska! Och även om de snacka engelska, så hörde man inget p.g.a. alla bomber och sånt i bakgrunden.. =S

Som ni kanske förstår av valet av mina filmer är att jag har blivit så extremt facinerad av förintelsen.. Även om filmerna och informationen är intressant så kan jag inte fatta hur folk kan vara så grymma, fruktansvärda och djävulska!!

Men hur som helst..
Skulle behöva lite "förintelsen" filmer tips, så SNÄLLA - om ni vet någon bra - skriv det i en kommentar =)
Skulle vara jätte tacksam..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0