Tillbaka från Gamleby

Kom hem idag! Så sjukt roligt jag har haft det, går inte att beskriva med ord!

De enda ämnena vi hade var hemkunskap, syslöjd och lite So (Vi såg en film om andra världskriget) Vi hade idrott också, men kunde inte vara med.

På tisdagen såg vi på bio, vi såg Sherlock Holmes som var asbra.. 

Sydde en klänning, bild kommer sen :) 
 
Hemresan var endå något av det roligaste, jag och Jessie som sitter längst fram i bussen - lyssnar på en Ipod och "sjunger" med medan nästan alla andra i bussen är tysta och försöker sova :D Självklart messa vi (sista två timmarna jag) hela vägen ;D 

Längtar redan tills nästa gång!!

Ha det bra :D:D 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vill också till gamleby :(

2010-03-12 @ 18:34:36
Postat av: malte

sv:

tack så väldigt mycket :D

det är bara att fortsätta, läs tidningar och lite sånt fint.

eller så kan jag försöka skriva något tips på bloggen nägon gång kanske, det är kanske fler som undrar hur man får till det lilla extra fina i bilden.

hadjoo.

2010-03-16 @ 19:16:53
URL: http://stinkerbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0