Korta modeller

På måndag sänds det första avsnittet av "Top Model"

Denna säsongen kommer Tyra och juryn endast välja ut korta modeller!

Jag tycker det är viktigt, inte minst för att jag själv är "modellkort" (ca. 166 cm)
och vill bli modell... Ja, jag vet att det kanske låter konstigt med tanke på att jag inte har den direkta
modellkroppen eller längden.. Men det är verkligen en dröm..

Men om Twiggy lyckades ändra modellindustrin, varför skulle inte jag (eller någon annan) kunna göra det? =P




Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

vad kul att de bara ska satsa på korta modeller för en ggns skull, tycker det är dumt att det ska finnas en massa krav.. Hur lång är du då? :)



svar: Åh ja Usa skulle jag med vilja bo i, ascoolt ju :)

2010-03-29 @ 18:16:29
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0