Hiss och Diss





En stor diss för ALLT plugg.. Prov imorron och jag fattar inte ett skit.. Och så har jag huvudvärk :S Wii!

hissar


När jag satt i skolan och då suckade över hur sjukt trist skolan är, kom jag plötsligt på det - Om en vecka sitter jag inte i trista hårda bänkar och försöker - utan resultat - fatta allt skit som står på kinsesiska -.- Utan jag sitter i gamleby och försöker fatta allt skit som står på japanska istället :D Ska sy en klänning ;D Väntar mig totalt fiasko men jag är åtminstonde inte i tråkiga gamla hbg och failar det..

Okej, nu är jag klar :P Hoppas jag inte tråkade ut er allt för mycket..

Kram Mollie :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, ha det så roligt i gamleby :D

2010-03-02 @ 18:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0