Freedome..

Första lovdagen och vädret är strålande fint.
Jag är bränd om kinderna för jag hade inte förberätt mig på vädret men jag bryr mig inte riktigt =D

Igår var det skolavslutning, jag uppträdde tsm med Johanna, Hanna, Carro, Kajsa och Oskar. Det gick lite sådär, men det fanns riktiga talanger där! Tre personer körde "9 chrimes" och de som sjöng lät så bra jag riktigt rös. Dessutom sjöng en tjej "You and me" och hon sjöng sååå fint!

Sen blev det espresso house (efter lite argumentationer..) och det var gott =)

Sen gick vi lite i butiker, sen till "Jacob Hansens hus" där vi dukade inför serveringen. Sen stack vi hem till Carro (utom Jessie som tyvärr stack hem) och där var det riktigt roligt! Det krävs seriöst inte mer än en penna för att vi ska vara underhållna i några timmar. Sen på kvällen serverade jag, Malin, Kajsa, Hanna, Bella, Alexander och Dennis på "Jacob Hansens hus" och jag kan seriöst inte komma ihåg sist jag hade så roligt!

Idag har jag vaktat katter och solat ute för tv:n funka inte plus att det var riktigt fint väder :D

Sen när jag kom hem fick jag syn på min fina header gjord av Jessie =D<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

:O:O:O:O:O:O

jag e me på frontbilden :D <3

2010-06-16 @ 23:17:07
Postat av: J

ahha. Har en känsla av att Oskar skrev det :)

2010-06-17 @ 21:25:47
URL: http://jessicaapalm.blogg.se/
Postat av: Mollie

Jag hade exakt samma känsla, så jag frågade och det var det =D

2010-06-21 @ 19:58:48
URL: http://thisismypointofview.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0