¡Felicitaciones España!

Lite osäker på den stavningen där, men hoppas ni har överseende :D
Såg en bit av Vm-finalen igår och fem minuter efter att jag hade satt mig ned kommer Spaniens mål!!!
Har hejat på Spanien från första början så blev väldigt glad! Dock är det den första vm matchen jag har sett iår, men var tvungen att se åtminstonde 15 minuter av en och då vann det laget jag heja på ;)
http://modestil.se/blog10/wp-content/uploads//2010/06/2010-logo.jpg

På tal om något helt annat..
Idag åkte jag hem till Jennifer och det blev både bak och vattenkrig - mohahah :D
Blöt och mätt, underbart (Y)

Avslutar med en bild på Stina som verkar vara lika trött som jag är nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0