Heeellu :D

Imorgon redovisning i So!!

En av våra "lagmedlemar" är sjuk, men hoppas att hon kommer imorron!!! Eller rättare sagt, tre av våra "lagmedlemar" är sjuka.. Men bara en har stannat hemma från skolan ;)


Träffa några gamla klasskamrater på bussen, men snacka bara med en - det var kul för det var länge sen man snacka med henne ;)

Jaja.. Käka så klart ingen skollunch idag heller (Usch, vem fa* lägger äpplen i currysås) så det fick bli kycklingburgare istället :) Fast egentligen tkr jag så synd om kycklingarna att jag inte vill äta det :(

En sak som är riktigt konstigt för att vara mig är att jag inte är det minsta nervös.. Har knappt pluggat idag :) Okej, lite i skolan konstigt nog -.-

Kanske ska erkänna en sak som egentligen är helt obetydligt.. Jessie (kungenj.blogg.se) som har gjort min header, har tvingat mig att skriva detta inlägget :) Så det är henne ni får gnälla på eftersom ni måste läsa mina inlägg :P

Kommentarer
Postat av: Jessie

hihi, Det i bra Bill, Fortsätt så här :P

2010-01-19 @ 22:29:58
URL: http://kungenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0