Sportlovet!!

Fick följa medmin bästis och hennes familj upp till Telemarken i Norge :D (www.jotehinsliv.blogg.se) Det blev en tolv timmars resa hem och tillbaka :( Men under de 3 dagar vi var där åkte vi skidor och det var sååå kul! Men under sista timmen på onsdagen (sista dagen) så körde jag på en rot och trillade fram i någon konstig sorts bakåtkuller bytta :S Bröt vänsterhanden, så kan inte va med på dykningen på tre veckor.. :'( Så freadgen spenderades på sjukhus i 4-5 timmar istället för på fik med mina kompisar som det först var planerat.. Sen åkte jag till mammas jobb (dagis) och efteråt åkte vi till Väla och så fick jag en ny väska. :)

Igår kom min bästiis och hennes lillebror över en stund :)
Okej.. Gåragens melodifestival var ingen höjdare.. Jag gillade en låt, "Human Frontier" av Neo. Men jag avskyr andra chansen för då kommer antingen Neo eller Alcazar (eller kanske ingen av dem?) åka vidare.. Och jag vill ha båda bidragen i globen. Varför jag bryr mig vet jag inte, Sverige skickar ju endå bara en massa skitbidrag till ESC iallafall..


Idag var jag på Väla och köpte det sista till Bellas födelsedagspresent, en ljusblå scarf och en ny tunika från Lindex i lite ljusmintgrön färg.  Sen åkte vi även till Familia, men hittade inget speciellt.. Men älskar att shoppa så det är ingen fara :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0