Sjuuk

Jaha.. Nu har även jag blivit sjuk..

Måste handla nya kläder, alla mina jeans är för stora (har ingen anning om varför)

Ska köpa nya leggins också :) Även om det kanske är helt ointressant ;)

Dagens Tv-Hiss
Komedier, speciellt "How I met your mother", "Vänner" (en komedi som man aldrig tröttnar på), "Jims Värld", "Scrubs" och "Big Bang Theori"

Dagen Tv-Diss
Vem vill se gamla gubbar dra torra skämt medan några B-kändisar svarar på några frågor som antagligen är hämtade från Wikipedia? Defintivt en stor dissning till "På Spåret". Skulle bytat kanal till det något intressantare "Let's dance" men såklart ska mamma och pappa envisas med att se på "På spåret".. Så en stor Diss till mina föräldrars dåliga Tv smak :P




Eftersom jag inte lagt in någon bild på Jessie någonsin så kommer här en från min tjejkväll i höstas :D

 

Kommentarer
Postat av: Jessie

ahhahha, Vi måste ta en shoppingdag när vårkläderan kmr in :) Ush vicken bild :O

2010-02-07 @ 18:41:18
URL: http://kungenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0