Puuh..

Blev ÄNTLIGEN klar med min hemuppgift i No (om elsäkerhet..)

Börja kanske lite sent, den ska in imorron och börja idag.. Men bättre sent än aldrig och som tur var hade jag min bästa vän internet till hands :D

Igår åt jag på "Mezo".. Mitt omdöme om det var:
Dyrt (Hade bara råd med en sorts milkshake)..
Milkshaken (av is, glass, chokladsås, oboy) var faktiskt jättegod :D:D Lite speciell smak, men endå god. Fast den var inte värd sina 39 kronor..
Fick smaka bakadpotatis med kycklingröra av Bella.. Det var stora portioner, men tror inte jag skulle köpt den själv.. Cool uppläggning, speciellt med brödet..

Ångrar lite att jag inte tog mat istället.. Men det är smart att vara efterklok.

Totalt omdöme.. 7/10 o

Så.. Tycker nog fortfarande mer om Graffiti Café's kycklingsallad, eller bakad potatis med kyckling eller räckor. Och såklart mycket vitlökssås! :D:D Som enligt mig får 9/10

Men efter att vi hade ätit på Mezo, gick vi lite i stan och sen följde jag med Jessie hem :D Hade jätteroligt med henne, först var vi lite i stallet och sen var vi hemma hos henne.. Kolla på roliga bilder och sen gick vi hem till hennes pappa och lekte med hennes urgulliga hund Puma. Åt lite och sen åkte vi på hundkurs.. Så duktig Puma var!!!! Det var superkul, men man fryser ju ihjäl ute :S:S

Jaja.. Nu ska jag inte slösa bort din tid längre..

Ha det bra :D:D


Ps. Saknar er fortfarande Laila och Farfar..<3 Ha det bra i himlen båda två!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0