Melodifestivalen



Åter igen sitter jag vid bloggen istället för att plugga som var mitt ursprungliga mål när jag startade datorn.


Okej.. Jag börjar med att säga det som jag tror att många tänkte när de såg Andreas Johnsson igår.. Vad var det för Jacka? Jo, av alla jackor i världen valde han att klä sig i en grön skinnjacka.. Klädvalet är nästan lika hemskt som Magnus Bäcklunds senapsgula skinnbyxor som han valde att bära när han 2006 uppträdde med låten "The Name Of Love" (Som jag för övrigt tyckte var väldigt bra) 

Men förutom det hemska klädvalet, tyckte jag att Andreas gjorde en extrem förbättring från förra deltagandet med "Carola" (Eller som jag brukar säga - Carl-Ola).

Kvällens bästa var definitivt Kattarps Eric Saade (Stavning..?) Plus är jag lite stolt över att min syster har gått i samma skola som han ;D;D Det enda minuset var att han hade kunnat utnyttja scenen lite bättre.. Men det är definitivt det bästa bidraget hittils och han förtjänar verkligen sin plats i Globen.

Paulines bidrag "Sucker For Love" var sådär.. Lite Lady Gaga stil med håret och att en mening sjöngs om och om
igen..

Men Allt var definitivt bättre än förra veckans deltävling..

En snabb Diss bara..
En "Segway" kostar ca 75 000 kronor.. Buu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mm.. Segway's är dyra :(

2010-02-19 @ 08:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0