Fan Vad Jag Hatar Att Ha Rätt...

FanFanFanFanFanFan!

Jag kan inte fatta att du är borta.. Jag fattar inte att jag aldrig ska kunna prata med dig längre.. Jag fattar ingenting..

När Sms'et "Ring pappa när du kommer hem" kom, förstod jag direkt att något var fel. Jag fruktade det värsta - och jag hade rätt.. Fan vad jag hatar att ha rätt..

Efter en tids sjukdom försvann du från oss, men jag vet att du har det bättre nu.. 

Förlåt för att jag inte hälsat på dig så mycket som jag hade velat, förlåt för att jag inte var där hos dig för att ta farväl..

Förlåt..
 
Rest In Peace Farfar..

Hoppas att du har det bättre nu<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

:'( R.I.P

2010-02-09 @ 19:54:01
Postat av: Emma

mooffaa! :'(<3

2010-02-09 @ 22:09:23
URL: http://emmachristina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0