Aj.. Min tumme..

Hm.. Vad ska jag börja med..

Jo, kanske med ett Hej!

Var på dykläger i helgen, riktigt roligt!! Först var vi på landskronabadet, sedan åkte vi till stugan, hdae tråkteori, åt, spela spel och sånt.. Sen såg vi på en film "Hundpensionatet" (Helt okej faktiskt..) och efteråt hade vi en spökrunda och efter det snöbollskrig :P Det är riktigt kul att trycka snö i huvudet på folk, men inte så kul att få samma behandling tillbaka.. Sen satt jag och några andra upp till klockan fyra-fem på natten, snackade, såg på film och skämtade :P Tänkte vara uppe tills vi skulle upp (klockan sju), men frös sjukt mycket! Längade bara till min sovsäck..

Dagen efter hade vi lekar och sen tipspromenad - Vi kom 2a men det fanns inget andra pris..  Men är ganska nöjd eftersom min hjärna var lite off på grund av trötthet. Sen hade vi en sorts dyklektion (mest lekar), men var jättetrött så orka knappt vara med xD Sedan fick vi tårta :D 

I bilen hem hade jag INGEN att prata med.. Så det blev en tråkig tystnad hela vägen hem till hbg...

Okey, nu till Idag

Åkte för första gången någonsin skidor! Det gick sådär i början, men sen örja jag lita på mig själv och då gick det skitbra! Jag trodde att jag hade åkt nedför den blåa backen, men sedan när jag kommit ned så berättar mina kompisar att jag har åkt nedför den röda?! Jag blev helt förvånad, tänk att ha åkt nedför den och inte trillat en enda gång.. Sen efter det så bara körde jag på, men gjorde nog lite störtlopp.. Kan inte riktigt bromsa.. 

Fast har stukat eller vrickat handen - gör asont!!!!

Ses!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0