Min helg

Igår träffade jag Bella och Josse och vi stack till stan, först kollade vi lite butiker, sen matmarknaden och sen Espresso House :D

Sen åkte vi hem till Bella, kollade på tv, bakade pannkakor som tillslut blev våfflor istället :P

Och sen bada vi i jaquzzin och det var skönt :)

Idag åkte jag till konfaledarmötet och sen Kyrkans ungdom, oj så religös jag låter :P
Men vi diskuterar aldrig om gud eller något sånt. Det är bara skoj att träffa kompisar :)

Imorgon är det skola.. Igen..

Det värsta idag är att vårt marsvin dog.. Hon blev ungefär 5 ½ år, men hon har inte mått bra sen i tisdags. Och imorse somnade hon in, det kommer kännas helt konstigt att inte ha lilla Pyret som piper och tigger efter grönsaker. Ingen litet matvrak som piper så fort man öppnar kylskåpet eller prasslar med en påse.

R.I.P Pyret.. :'(


Kommentarer
Postat av: Zhara!

SV: Tack!:))

2010-08-30 @ 08:15:24
URL: http://zharis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0