Härliga barndom, vart tog du vägen..?

Idag kommer jag skriva om ett konstigt ämne som antagligen några av mina kompisar kommer reta mig för - men jag är villig att ta den risken ;)

Idag fick jag så mycket nostalgi känsla, så tänkte skriva lite om det..

Först kände jag mig helt töntig som ville kolla på filmer som jag såg som barn, men sen tänkte jag "Vem bestämde att efter en viss ålder är det inte okej att läsa serietidningar och kolla på barnfilmer?"
Jag börjar nästan gråta när jag tänker tillbaka på hur enkelt och underbart livet var när man var liten - och varför kan det inte fortsätta vara så? När man blir äldre så består dagarna av skitsnack och viktnoja.
När man var liten fanns det bara tjock och smal - och inget var sämre än det andra. Alla var vänner och dagarna kändes oändligt långa - och alltid lika roliga.

Vill tillbaka till dagarna då allt var underbart.. :D



Söta Ella när hon bara var en pytteliten valp.. Tiden går för fort :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-08 @ 00:51:20
Postat av: Moa

Visst är hon söt ;)



Jag kan hålla med dig. Är mycket jag saknar. Men det finns ju mycket roligt nu, som man inte hade då. Finns problem i alla åldrar! Tänk när du var mindre då ville du väl vara stor? D=

2010-08-08 @ 00:54:16
URL: http://mmooag.blogg.se/
Postat av: Jenny

åh tack så mkt :)



har du haft en bra dag då?

2010-08-08 @ 16:30:11
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0