Aargh, så jävla jobbigt >=(

Igår var vi på filmkväll hos Carro, jätteroligt =D

Idag kollade jag vad jag fick för betyg i Slöjd och då stod det att jag inte hade lämnat in min slutreflektion! Så förbannad jag blev, för jag hade fått 5 mvg och 1 vg i slöjden och det ledde till ett samanlagt Vg.. Det stämmer ju inte direkt -.- och ingen bedömning på min reflektion!!

Jag blev så sur för inte bara lämnade jag in den, utan jag mejlade den också.. Ska mitt betyg påverkas bara för att läraren slarva bort min slutreflektion!! >=(

Aa, detta var säkert hur tråkigt som helst för er att läsa - Men var tvungen att avreagera mig!

Såå förbannad! 


Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: åh var påskfesten lyckad? :) idag har jag firat påsk med släkten så det har varit lugnt och skönt :)

2010-04-03 @ 22:27:38
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0