Torsdag..

Uttråkad och ont i huvudet x)

Idag har det varit skola -.-'

Imorron => Skola, arbete och träning

Helgen blir det läger :D






"En lat jävels guide till MVG i alla ämnen"

Det här inlägget kommer få folk att hata mig, avundas mig och tycka att jag är sjuk i huvet..
Men nu kommer det:

Jag är en "motivationshandikappad jävel" - jag pluggar väldigt lite och lyckas ändå få mvg i de flesta ämnen..

För att citera..

"Jag är inte dum, jag är inte nonchalant
 och jag är inte dryg. Jag gillar bara inte att anstränga mig i onödan.
Det finns dock en liten faktor som inte passar in i den
 avslappnade livsfilosofi jag lever efter: Jag har MVG i alla ämnen."


I'm back..

Tillbaka från världens underbaraste vecka i Gamleby!!

Sista och bästa gamlebyveckan någonsin!! Tack alla Trelleborgare/Helsingborgare
som gjorde min vecka underbar <3

Tänkte gå igenom min vecka lite smått så hang in there!

Måndag: Alla kunskapare träffades kvart i sju vid skolan (måste jag nämna att jag var extremt trött?) Kom upp dit runt tolv, lämnade grejerna och stack och åt. Startade veckan med syslöjd och började min kamp mot en klänning. På "kvällen" gick vi till "Gamleby centrum" (Det enda som var öppet var ICA och de har inte en enda klädesbutik)

Tisdag: En stressad dag med syslöjd, strulande symaskin och allt för komplicerad design :S
Men på kvällen så bakade vi två smulpajer och en fet sockerkaka :D Efteråt blev det galet fotbollsspel, pingis och nya kompisar från Trelleborg =) Vi såg även hälften av en väldigt misslyckad fotbollsmatch..

Onsdag: Sista textildagen, och min symaskin fucka sig totalt.. Jag har aldrig varit så stressad i hela mitt liv.. Sen var det syo - sjukt tråkigt och onödigt..? Att sitta där två timmar hjälpte inte mig på något vis.. På kvällen redovisa jag matte och fick VG++.. Mvg - - hade varit roligare =) 

Torsdag: Idrott (Fys och basket), HLR och sen hemkunskap =D Båda två lektionerna gick Toppen (Y) På kvällen blev det disco - bästa discot ever trots att det göra riktigt ont att "dansa" i converse x) För att citera Jessie: Tack alla för en underbar kväll!!!<3

Fredag: Fan va veckan gått snabbt, men bästa veckan någonsin! Har nästan gråtit tre gånger idag, först när jag skulle säga hejdå till Trelleborgarna, sen när jag skulle lämna gamleby och när jag tänkte på att jag aldrig mer skulle komma till gamleby igen.. :( Städade, åt frukost och hade Film (men kunde inte fokusera) och filmfrågor (SO). Sen var det en bussresa hem med mycket sorg, skratt och mys.. 

Måste jag nämna hur mkt jag kommer sakna gamleby??








 


Malmö, fotboll, tjejkväll, plugg och plugg..

I fredags var jag hemma hos Kajsa med tjejerna.

En helt galen och superrolig kväll :D

Igår var jag i Malmö och inhandlade lite till min Usa - tjejkväll =)

Och så köpte vi en ny diskmaskin på media markt men det är inte speciellt roligt xd

Så var det fotboll igår, och vill helst inte komentera det.. Räcker att säga att det var bortkastade 30 kronor..

Nu pluggar man spanska, för man ska red. ett projektprov som man inte pluggat till om 4 dagar..

Yaay!






RSS 2.0